کپی برداری سکانس به سکانس دیجی استایل از یک آگهی خارجی به نام زلاندو (zalando)
دیجی کالا وب سایت معروفی که آوازه اش چند سالی بر سر زبان ها افتاده است،سایت جدیدی وارد حوزه مد و پوشاک نموده است به نام دیجی استایل. شریک تجاری دیجی کالا برای ورود به صنعت مد و پوشاک، شرکت مد لیلیان مد می باشد.
لیلیان مد دارای نمایندگی چندین برند معروف خارجی از جمله دبنهامز (Debenhams) و سوپردرای (Superdry) می باشد.
حال اینکه چرا شرکت بزرگ لیلیان مد با همکاری سایت پر درآمد دیجی کالا برای ساخت ویدئوی تبلیغاتی خود به سراغ کپی برداری می روند جای تعجب دارد!
در ادامه ویدئو های اصل و کپی را ببینید،
در مطالب بعدی درباره نام دیجی استایل و دیجی کالا بیشتر صحبت خواهیم کرد.
عنوان: ویدئوی دیجی استایل
حجم: 2.55 مگابایت
توضیحات: کپی برداری سکانس به سکانس دیجی استایل از یک آگهی خارجی
لینک ویدئوی اصلی زلاندو: http://www.aparat.com/v/fXzGU
آگهی خلاق برند Kiwi تولید کنندهی کفش در پایین پرترههای شاهکار، کفشهای شاهکار خودش را به نمایش درآورده.
حال ببینیم چگونه می توانیم با استفاده از آثار هنری باستانی و بزرگ ایرانی آثار خلاقانه تبلیغاتی برای برند خود خلق کنیم.
شرکت های تبلیغاتی با هوشمندی هنری نیروهای خود و خلاقیت جوانان هنرمند می توانند از این فرصت ها بهترین استفاده را بکنند.
به مناسبت روز ایموجی طرح های خلاقانه و نسبتا خلاقانه ای را که شرکت های ایرانی
منتشر کرده اند بررسی می کنیم.
ایموجی ها چند سال است که توسط طراحان خلاق و با ذوق در دنیای تبلیغات طراحی می شود و به صورت گیف و ویدئوهای ایموجی منتشر میگردد.
ترددیلا و روز جهانی ایموجی
happyworldemojyday#
ماجرا از این قرار است که در سال ۲۰۰۸ کارول به همراه تیمش برای برگزاری یک تور در مسیر شیکاگو، سوار هواپیما میشوند و از پنجره هواپیما میبینند که متصدیان حمل بار، کیفهای سازهایشان را پرتاب میکنند و در این میان، گیتار ۳۵۰۰ دلاری کارول میشکند. او حدود ۹ ماه تلاش میکند تا بتواند خسارت خود را از شرکت هواپیمایی یونایتد بگیرد ولی تلاشهای او بینتیجه میماند. در نهایت به دریافت ۱۲۰۰ دلار هزینه تعمیر گیتار راضی میشود ولی مسوولین یونایتد این رقم را هم نمیپردازند.
در نهایت او آهنگ United Breaks Guitar را در اعتراض میسازد و انتقام جانانهای از یونایتد میگیرد. این آهنگ در روز اول آپلود شدن در یوتیوب، ۱۵۰ هزار بار بازدید شد و در هفته اول انتشار، رکورد پرفروشترین آهنگ iTunes را به خود اختصاص داد. طی ۴ روز پس از انتشار این آهنگ، ارزش سهام یونایتد ۱۰% افت کرد و حدود ۱۸۰ میلیون دلار از ارزش سهام این شرکت کاسته شد.
مدیر خدمات مشتریان یونایتد با کارول تماس گرفت و از او دلجویی کرد. این شرکت در برنامهای نمادین، ۳۰۰۰ دلار خسارت به یک موسسه غیرانتفاعی آموزش موسیقی پرداخت و مجبور شد اعلام کند که از این ماجرا درسهای فراوانی گرفته و سیاستهای خدمتدهی به مشتریانش را بازنگری کرده است.
گذشته ها میگفتند یک مشتری ناراضی، نارضایتی خود را به ۷ تا ۱۳ نفر منتقل میکند، ولی این آمار برای قبل از دوران شبکههای اجتماعی بود.
امروز یک مشتری ناراضی به ابزارهایی دسترسی دارد که میتواند صدها هزار نفر را با تجربه مثبت یا منفی خود همراه کند.